Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

italiaans liedje zoeken

  • Cath

    Ik kan mij vertellen wat de titel is van het italiaanse liedje (en wie de zanger is) dat gedraaid wordt in de aflevering van 2 december van yorin travel als het belgische meisje in Rome is. op de onderstaande link kom je op de herhaling. Rond 09.30 min begint het liedje en rond 09.50 begint het bekende stukje.

    http://www.rtl.nl/components/reizen/rtltravel/miMedia/2008/week49/di14.141583.public.RTL_Travel_yorin_Travel_s5_a9.xml

  • roso

    Riccardo Cocciante - Sincerita ??

  • Rob Visser

    Ciao,

    Ik heb deze site pas vandaag ontdekt. Het is inderdaad Riccardo Cocciante met Sincerita. Als je de tekst + nederlandse vertaling wilt, mail me dan ff.

    Saluti,

    Rob

  • Sofie Lafaut

    Hallo,

    Ben volop nog op zoek naar een geschikt italiaans vergevingslied voor in mijn huwelijksmis. Ik dacht al aan ‘'Perdono’' van Tiziano Ferro maar ik denk dat mijn tenor dat niet echt gaat zien zitten. Das bijna niet te doen om dit vanbuiten te leren. Zou er iets van Zucchero of Laura Pausini voor kunnen dienen? Alle suggesties zijn welkom. Zelf ben ik verzot op italiaanse muziek ook al is mijn italiaans verre van opperbest, ik laat me vooral leiden door de sfeer van het lied en de mooie taal.

    Hieronder zet ik even op een rijtje wat ik al uitgedokterd had. Hierbij zijn betere suggesties meer dan welkom, evenals de teksten in het italiaans (wie weet zelfs partituren voor mijn tenor) en de vertalingen hiervan in het nederlands. Hulp bij juiste schrijfwijzes om het even wat. Als dit zou lukken, spring ik een gat in de lucht. Zou dit tegen eind juni 2009 volledig achter de rug moeten hebben, wil ik onbezorgd de laatste voorbereidingen kunnen treffen.

    Intredelied: La valle del eden van Nino del'angelo

    uittredelied: Felicita van al bano en romina power of l' italiano van Toto Cutugno

    Communielied: Vivo per lei van Andrea Bocelli en Laura Pausini

    offerandelied: The power of love van Andrea Bocelli

    Bezinning?: Insieme van Toto Cutugno

    Mogelijke bijkomende nummers: Terra promessa van Eros ramazotti, Gloria van Umberto tozzi

    Ook nog op zoek naar het ideale openingsdanslied, had graag italiaans met wat swung erin, zodat de sfeer meteen gezet is: Dacht hierbij aan Gloria van Umberto Tozzi. Betere suggesties in die stijl zijn meer dan welkom

    Arrivederci e graze mille à tutti

    Sofie Lafaut

    sofie.lafaut@gmail.com

  • Sofie Lafaut

    Beste Rob,

    Ik las dat u me aan de nederlandse vertaling van ‘Sincerita’ zou kunnen helpen?

    Dit zou bijzonder fijn zijn van u! Mocht u nog tips voor me hebben voor het vinden van bijhorende partituur voor zowel piano als vocals mag je me dit ook altijd laten weten.

    Ik kijk er alvast heel erg naar uit!

    Bedankt!

    Sofie Lafaut

    sofie.lafaut@gmail.com

  • Louis Moolenaar

    Beste Rob,

    Ik vind Sincerita van Riccardo Cocciante een van de mooiste nummers die ik ken.

    Kan alleen de text niet volgen.

    Op zoek naar een vertaling kwam ik jouw naam tegen.

    Is het mogelijk om de vertaling te krijgen? Dat zou erg fijn zijn!

    Mijn email adres is: louis@ntinlp.nl

    Bij voorbaat dank voor je reactie,

    Louis Moolenaar.

  • Henri Stroet

    Beste Rob

    Kan je mij ook een vertaling van sincerita mailen. Dat zou ik heel leuk vinden.

    Hartstikke dank

    Henri Stroet

  • Reintje

    Hallo,

    Zou dolgraag de nederlands tekst kennen van dit zeer mooie lied, maar ik kan hem nergens vinden.

    Is dit mogelijk aub.

    Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

    Reintje

  • miranda

    Ook ik zou heel graag de vertaling van dit prachtige lied willen hebben, je ze mij een heel groot plezier ermee doen! Alvast bedankt voor de moeite!

    Miranda

  • Jessica

    Ik zou ook heel graag de vertaling van Sincerita ontvangen…. Vind het een prachtig lied, helaas geen idee waar het over gaat..