Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

italiaans muziek

  • magriet

    ik ben a een hele tijd op zoek naar een italiaans lied en er wordt engels mee in gezongen ,dus een soort half italiaans en half engels.het is nogal een rustig liedje ,ik dacht dat die van umberto tozzie was,maar dar kan ik niets vinden ,als iemand een idee heeft zou die mij wille berichten

  • Jan

    Ik denk dat je “Senza uno donna” bedoelt van Zucchero en Paul Young

  • magriet

    nee ,ik weet zeker hij word door 1 persoon gezongen en dit liedje s het niet,bedankt in ieder geval

  • Cuore Sportivo

    heb je iets meer info over het liedje?

  • magriet

    nee sorry niet echt,had ik dat maar,dan was het veel makkelijker

    weet dat hij uit de jaren 70 a 80 komt en alleen door een itliaanse zanger wordt gezonen en zover als ik weet is de titel in het engels

  • Cuore Sportivo

    Dan zou het eventueel van Paolo Conte kunnen zijn? Die zingt ook deels Engels, en het zijn rustige liedjes, en ook 70 en 80'er jaren…

    Ik kan alleen geen titel bedenken…. behalve Max, Come Di en Via con me.

  • magriet

    he bedankt voor dit,ik zal even checken ,laat het je weten

  • Cuore Sportivo

    Wacht eens even! Kan het niet een nummer zijn van Dean Martin? Die zong in Italiaans-Amerikaans nummers als “Arrivederci Roma”, “That's Amore”, en “In Napoli”.

    Het is geen Italiaan, maar wie weet…. Ik heb de nummers als MP3 eventueel voor je.

    Ciao!

  • magriet

    nee ook dit zijn ze niet,ik denk inderdaan dat het heel moeilijk word om hem te vinden ,leuk dat je de moeite hebt genomen,bedankt voor de reaktie

    ik ga verder met zoeken

  • joey

    asca;lcxk