Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraag

  • m. de pender

    Hallo, ik ben op zoek naar de naam van het Italiaanse zangduo en tevens echtpaar, die o.a. een liedje maakte over een trein.

    Ik denk dat het in de jaren 80 was.

    Mooi koppel was het,zij lang haar en hij met een bril.

    geen idee hoe ze heten.

    met vr. gr. M. de pender.

  • m. de pender

    ik heb het gevonden bedankt

  • Monique Verstijnen

    Beste m. de pender,

    Ik begrijp dat u het heeft gevonden maar kunt u mij vertellen wie het waren ik kan ze ook niet vinden.

    BVD,

    Monique

  • m. de pender

    i treni di tozeur.

    gezongen door al bano en romina power.

    Monique Verstijnen schreef:

    >

    > Beste m. de pender,

    >

    > Ik begrijp dat u het heeft gevonden maar kunt u mij vertellen

    > wie het waren ik kan ze ook niet vinden.

    > BVD,

    >

    > Monique

  • m. de pender

    nogmaals een brichtje voor Monique

    kijk eens naar de artiesten, Alice & battiato

    ook zij zingen dit liedje

    Monique Verstijnen schreef:

    >

    > Beste m. de pender,

    >

    > Ik begrijp dat u het heeft gevonden maar kunt u mij vertellen

    > wie het waren ik kan ze ook niet vinden.

    > BVD,

    >

    > Monique

  • mon

    Alice & Battiato waren de originele artiesten van deze Italiaanse inzending voor het Euro-songfestival.

  • mieke

    hallo zouden het misschien ALBANO en ROMINA POWER kunnen zijn was in die tijd heel bekend ..vooral in duitsland ..hebben vele hits gemaakt oa sempre sempre .zijn momenteel niet meer bij elkaar ( gescheiden)…..vriendelijke groeten.

  • Ruud

    niet gescheiden zoals normaal hier gangbaar is, maar door de ontvoering van hun dochtertje, de spanning/emoties, paparazzi en de losprijs van ruim 4 milj. (voor die tijd was dat al behoorlijk veel geld). Of ze nog leeft heb ik nooit meegekregen, maar ik snap wel dat je huwelijk niet meer kan redden!…. Allebei treden ze af-en-toe nog wellis op, hij zingend en als presentator en zij als alleen als presentatrice (RAI Uno), maar niet meer tegelijk (veel te emotioneel, de liedjes zijn daar ook naar).

  • liesbeth

    albano en romina power